مدیر خبرگزاری ایلنا در گیلان با بیان اینکه تمام امر به معروف و نهی از منکر نباید در تذکر به حجاب بانوان خلاصه گردد افزود: مقابله با مفاسد خواسته اصلی مردم از ستاد احیا امر به معروف استان است.

به گزارش ندای گیلان از رشت به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر، نشست حجت الاسلام و المسلمین سرافراز، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان و معاونین وی با مدیران رسانه های گیلان برگزار شد.

در این نشست مجتبی بشری، سرپرست خبرگزاری کار ایران در گیلان ضمن گرامیداشت این هفته حسن توجه آیت الله فلاحتی،نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به جهت توجه و اعتماد به جوانان در مدیریت ستاد امر به معروف استان که برای اولین بار صورت پذیرفته است را ستودنی دانست.

وی با بیان اینکه تمام امر به معروف و نهی از منکر نباید در تذکر به حجاب بانوان خلاصه گردد افزود: مقابله با مفاسد خواسته اصلی مردم از ستاد احیا امربه معروف استان است.

 

بشری تصریح کرد؛ رسانه های می توانند بعنوان آمران معروف اصلی جامعه بازوان توانمند ستاد احیای استان باشند که لازمه آن حمایت و پشتیبانی حقوقی از آنان است.

 

مدیر خبرگزاری ایلنا در گیلان با اشاره به اثر گذاری رسانه ها و فضای مجازی در دنیای کنونی از مدیران این ستاد خواست تا رویه مثبت ارتباط با رسانه ها را تقویت کنند تا نتیجه عملکرد ستاد احیا در استان بخوبی در جامعه اثرگذار باشد.