کمیته‌های ویژه حمایت دانشگاهیان، ورزشکاران و جوانان رشتی از فرماندار سابق رشت نیز با هماهنگی ستاد مرکزی تشکیل شده که از 29 بهمن آغاز به کار خواهد کرد

به گزارش ندای گیلان، احمدی معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر مراجعات مردمی “عظمتی” در حاشیه نشست جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی سنگر اظهار داشت: ستادهای مردمی حمایت از “سید ولی‌اله عظمتی” فرماندار سابق شهرستان رشت و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای رشت، کوچصفهان، سنگر، لشت نشا، خشکبیجار، خمام و لولمان از 29 بهمن 94 به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه “عظمتی فرماندار سابق رشت” در مدت قانونی تبلیغات انتخاباتی در بیش از  21 همایش بزرگ مردمی در مراکز بخش‌ها و شهرها سخنرانی می‌کند، افزود: کمیته‌های ویژه حمایت دانشگاهیان، ورزشکاران و جوانان رشتی از فرماندار سابق رشت نیز با هماهنگی ستاد مرکزی تشکیل شده که از 29 بهمن آغاز به کار خواهد کرد.

معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر مراجعات مردمی “عظمتی”  خاطرنشان کرد: ستادهای مردمی حمایت از “عظمتی فرماندار سابق رشت” در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی مرجع اعلام رسمی برنامه‌های “عظمتی” هستند.

وی گفت: برنامه‌های دیدار عظمتی با گروه های مختلف مردمی نیز از طریق ستادهای مردمی و سخنگوی ستاد مرکزی اطلاع‌رسانی می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، قهرمانان ورزشی، اصناف و بازاریان مرکز گیلان و… از سایر برنامه‌های ستادهای مردمی عظمتی در مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی است که جزییات این دیدارها متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود./خزرآنلاین