صدیق عربانی اظهار کرد: مردم بیکار و خانواده‌های آنها گرسنه هستند و مسؤولان باید به فکر محرومان جامعه باشند

به گزارش ندای گیلان،حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ستان با اشاره ه اینکه  آنها که خود را کاندیدای شهر و روستا و ریاست جمهوری می‌کنند پیشنهاد می‌کنم اگر توانایی این کار را دارند ورود کنند و اگر افراد توانمندتر از خود را می‌بینند به آنها اجازه ورود دهند گفت: در امر انتخابات تنها باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه مردم از ما می‌خواهند مسؤولان را بیدار کنیم، خاطرنشان کرد: مردم بیکار و خانواده‌های آنها گرسنه هستند و مسؤولان باید به فکر محرومان جامعه باشند، در هفته نیکوکاری هستیم و از مردم برای کمک به محرومان قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: گیلان از زیباترین استان‌های کشور بوده و گردشگران محیط زیست گیلان را حفظ کنند و به رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان اعلام می‌کنم فصل کشاورزی نزدیک است و نیاز کشاورزان را برطرف کنید.

صدیق‌عربانی ایران اسلامی را قدرت برتر در دنیا خواند و یادآور شد: شیاطین تحمل این اقتدار را ندارند و تنها راهکار مقابله با دشمن اجرای حرکت‌هایی مانند راهیان نور است و هرگز نباید دشمن را امیدوار کنیم و مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان فرمودند حرکت انقلابی را باید مد نظر داشته باشید.

وی به حوادث چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: 38 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گذشته و جوانان از خرافه‌ها به خداوند پناه ببرند، بازی با آتش در چهارشنبه آخر سال فایده‌ای ندارد.

خطیب موقت رشت خطاب به ترامپ بیان کرد: به ترامپ پلید می‌گوییم جرأت حرکتی علیه ایران اسلامی را نداری و اگر استکبار بخواهد کوچک‌ترین حرکتی انجام دهد ملت و نیروهای مسلح ایران آنها را سر جای خود می‌نشانند.فارس