طی تماس تلفنی، ایران منش،مدیرعامل شرکت امواج سلامت پویا با ندای گیلان؛مشخص شد شرکت ایران پویا قرارداد خود را با کیلینیک ایرانیان در رشت لغو کرده است و دارندگان کارت سلامت جهت دریافت خدمات به آن کیلینیک مراجعه نکنند.

ندای گیلان:در تاریخ 11 بهمن سال جاری عده ای از مخاطبان این رسانه پس از تماس پی در پی در دفتر ندای گیلان حاضر و خواستار پی گیری عدم پذیرش کارت بیمه ی شرکت درمانی شرکت سلامت پویا در استان گیلان شدند.

این شهروندان با ارائه ی یک سری اسناد مدعی شدند که  پزشکان ذکر شده در لیست  ارائه شده ی  این شرکت بیمه در رشت از ارائه ی خدمات درمانی تحت قرارداد با این شرکت سرباز می زنند.

طی تماس تماس علی ایران منش،مدیرعامل شرکت امواج سلامت پویا با ندای گیلان؛مشخص شد اسناد ارائه شده توسط مراجعان جعلی و فاقد استناد می باشند.

ندای گیلان که همیشه بر بیان حق و حقیقت تاکید دارد؛لازم می داند تا ضمن دلجویی و عذرخواهی از مدیران این شرکت  ؛ جوابیه ی ارسال شده توسط روابط عمومی شرکت  امواج سلامت پویا را منتشر کند.

همچنین به اطلاع مخاطبان گیلانی می رساند:

ایران منش اظهار کرد:شرکت امواج سلامت پویا با کلینیک ایرانیان در رشت قطع همکاری و این کلینیک را از لیست مراکز طرف قرارداد خود خارج کرده است.

امواج پویا سلامت