جلسه کمیته اقتصادی و کمیته روستایی عشایری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان ماسال با حضور معاون فرماندار و امام جمعه شهرستان ماسال برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان، در این جلسه که مسئول نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان و رئیس کمیته روستایی و عشایری دهه فجر گیلان به عنوان میهمان ویژه حضور داشت، معاون فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم برگزاری پرشورتر دهه فجر سال جاری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: علی رغم برخی محدودیت ها در اعتبارات پروژه های عمرانی، انتظار داریم میزان اعتبار پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

قربان خوشحال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی خدمات ارزنده انقلاب دانست و افزود: به همین منظور همه ادارات شهرستان موظف شده اند تا گزارش مقایسه ای در حوزه کاری خویش در قبل و بعد از انقلاب به رسانه ها و فرمانداری ارائه نمایند.
امام جمعه شهرستان ماسال نیز در ادمه این جلسه با تاکید بر حضور و مشارکت عموم مردم در برنامه های دهه فجر امسال به ویژه در مراسمات افتتاحیه، اظهار داشت: تفاوت دهه فجر امسال نسبت به سال های گذشته این است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر محدود به ایام دهه فجر نمی شود و از هم اکنون در قالب برنامه های مختلف فرهنگی و رسانه ای باید خدمات چهل ساله انقلاب در قالب های مختلف تشریح و تبیین شود.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: به همین منظور 14 کمیته تخصصی در حوزه های مختلف با مسئولیت ادارات مختلف راه اندازی شده است  که کمیته های اقتصادی و کمیته روستایی و عشائری از جمله این کمیته ها است