همه مدیران شهرداری در حوزه هايي كه مسئوليت دارند باید به نحو احسنت به كار خود ادامه دهند تا اعضاي شوراي بعدي در بدو ورود خود به این باور برسند كه توان مدیریت شهری در بدنه شهرداري رشت وجود دارد.

به گزارش ندای گیلان، محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت صبح امروز در جلسه غير علني در صحن شورا با ١٠ راي موافق از شهرداري بركنار شد و فرامرز جمشيد پور، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با ١١ راي بعنوان سرپرست شهرداري معرفي شد.
جلسه توديع و معارفه شهردار رشت با حضور اعضاي شوراي شهررشت، جمعي از كاركنان شهرداري در دفتر كار وی برگزار شد.
فرامرزجمشيدپور ضمن تقدیراز اعتماد اعضای شورا و راي بالاي آنان جهت انتخاب خود بعنوان سرپرست شهرداري رشت گفت: در اين جايگاه بزرگ نياز به همكاري همه كاركنان شهرداري است و همه مدیران شهرداری در حوزه هايي كه مسئوليت دارند باید به نحو احسنت به كار خود ادامه دهند تا اعضاي شوراي بعدي در بدو ورود خود به این باور برسند كه توان مدیریت شهری در بدنه شهرداري رشت وجود دارد.
سرپرست شهرداری رشت با اشاره به دغدغه حقوق پرسنل شهرداري بيان كرد: چرا در يك سازمان اجرايي بايد دغدغه حقوق پرسنل داشته باشيم و اين امر از موارد مهمي است كه بايد به آن توجه بيشتري شود .
وي تصريح كرد: بعد از گذشت ٢ ماه تاکنون قول کمک مالی جهت هديه به پرسنل پرداخت نگردیده است و اكنون همه را دروغگو خطاب مي كنند.
جمشيدپور با تاکید بركمك به مديران مناطق رشت افزود: بايد به مديران مناطق كمك كنيم تا به شکل مطلوب به جذب منابع بپردازند.
سرپرست شهرداري رشت اذعان داشت: پروژه هايي در دست اجرا است كه بيش از ٧٠ درصد پيشرفت داشته اند و فقط ١٠ درصد مبلغ آن تامين شده که نياز است، مديران با قدرت برنامه ريزي كرده وكارها را پيش ببرند.
فرامرز جمشیدپور پیش از این بعنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت مشغول به فعالیت بود.