هدف از برگزاری کنگره شهداء را تجلیل از همه اقشار جامعه که در دفاع مقدس نقش مؤثر داشته اند است

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از لاهیجان ٬ جلسه  تمهید مقدمات و برنامه ریزی  یادواره شهدای شهرستان لاهیجان به ریاست مهندس کسرائی درمحل فرمانداری  برگزار گردید.

   فرماندار لاهیجان گفت با توجه  به برگزاری  یادواره در نهم اردیبهشت ماه  در لاهیجان  برنامه ریزی  و هماهنگی های  لازم بین  ادارات و دستگاههای اجرایی جهت برگزاری هر چه با شکوهتر این مراسم بعمل آمد.

وی افزود با توجه به برگزاری کنگره 8000 هزار شهید استان گیلان در سال 95 خاطر نشان  کرد امیدواریم تمام تلاشها واقداماتی که دراین زمینه صورت می گیرد  موجبات  رضایتمندی مردم و خانواده های معظم شهدا را فراهم سازد  و برگزاری  این مراسم  که فضای استان گیلان  و شهرستان  لاهیجان را در اوایل سال معطر نموده نوید بخش  سالی خوب و توأم با موفقیت  برای نظام اسلامی باشد تا بتوانیم بدین وسیله  دین خود را  به شهداء و آرمانهای امام راحل (ره) ادا کنیم.

حسین داداشی رئیس کنگره 8000 شهید استان گیلان  هم در این جلسه  با اشاره به اینکه این مراسم هرساله در یک استان برگزار و امسال در استان گیلان و تمامی  شهرستانها برگزار می گرددگفت:   روز نهم اردیبهشت ماه با عنوان ‹‹ سپاه و دفاع مقدس›› و با محوریت  پاسدار شهید  جانعلی جعفری خواهد بود.

وی هدف  از برگزاری  کنگره شهداء  را تجلیل  از همه اقشار جامعه  که در دفاع  مقدس نقش مؤثر داشته اند  دانست.