هم اكنون ميزان استفاده از گاز طبيعي در كل كشور 72 درصد است و هدف شركت گاز افزايش اين نسبت به 85 درصد مي باشد

به گزارش ندای گیلان از رشت، دومين جلسه كارگروه تعالي شركت گاز استان گیلان به رياست مهندس ظهيري مديرعاملاین شرکت برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه مدير عامل ضمن تشريح وضعيت گازرساني به كشور كفت: هم اكنون ميزان استفاده از گاز طبيعي در كل كشور 72 درصد است و هدف شركت گاز افزايش اين نسبت به 85 درصد مي باشد.

مدير عامل با توجه به كيفيت و گسترش زياد مصرف گاز در گشور به ارتقاي خدمات و افزايش كيفيت خدمات رساني به مشتركين را ضروري دانست.

مهندس ظهيري گفت با اشاره به اینکه  شعار انتخاب شده براي ورود پنجاه سال دوم شركت كه رسيدن از كميت به كيفيت با تغيير در ساختارها و فرآيندها است خاطرنشان کرد: البته اين تغيير رويكرد از كميت به كيفيت و چگونگي انجام بهينه كارها با توجه به عادت و تأكيدي بر كميت روند رشد گازرساني در سالهاي گذشته بوده سخت و دشوار است، لذا لازم است نسبت به ايجاد ، اصلاح و بازنگري فرآيندهاي شركت در همه سطوح اقدام نمائيم.

وی ابراز داشت: با توجه به فعاليتهاي كلان شركت ملي گاز ايران مبناي ارزيابي عملكرد شركتها و به تبع آن واحدهاي سازماني، فرآيندگرائي و بر اساس كيفيت گرائي است و اذعان داشت: شرط موفقيت واحدها انجام كارها طبق روشها و فرآيندهاي اجرائي است.

در ادامه مهندس خاور سنگري مدير تعالي و نماينده مديريت، ضمن ارائه فرآيندهاي شركت بر لزوم اصلاح و تكميل فرايندها تأكيد كرد و مقرر گرديد واحدها نسبت به بازنگري فرآيند ها اقدام لازم را بعمل آورند.

در پايان اعضاي جلسه در زمينه نحوه اصلاح فرآيندها و چگونگي تعامل واحدها با واحد تعالي بر اساس دروس آموخته از سنوات قبل به تبادل نظر پرداختند.