فرماندار شهرستان لنگرود گفت: جلب رضايت مردم، هدف همه مسؤولان شهرستان لنگرود است كه با كار و تلاش جهادي اين امر محقق خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ مجيد نیكوئی به همراه جمعی از كاركنان انتظامی با حضور در فرمانداری لنگرود با  سیروس شفقي  ديدار و انتصاب وي را به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان تبريك گفت.
در اين ديدار فرماندار شهرستان لنگرود ضمن تقدير و تشكر از زحمات پرسنل خدوم نيروي انتظامي گفت: جلب رضايت مردم، هدف همه مسؤولان شهرستان لنگرود است كه با كار و تلاش جهادي اين امر محقق خواهد شد.
وي ضمن اشاره به ظرفيت‌هاي موجود در لنگرود افزود: به فعليت درآوردن اين ظرفيت‌ها نيازمند وجود امنيت پايدار است كه با تلاش و زحمات شبانه روزي پليس، امنيت بسيار خوبي در اين شهرستان وجود دارد.
در ادامه اين ديدار سرهنگ ” مجيد نيكوئي ” با بيان اينكه نيروي انتظامي با تمامي توان براي برقراري نظم و امنيت در شهرستان تلاش مي‌كند گفت: با همكاري همه دستگاهاي مسؤول شاهد ارتقاء امنيت در سطح شهرستان لنگرود هستيم.
فرمانده انتظامي لنگرود در پايان ضمن تقدير و تشكر از تعامل فرمانداري لنگرود با نيروي انتظامي تصريح كرد: نيروي انتظامي در مقابل هنجارشكنان در خط مقدم قرار دارد و براي ارتقاء امنيت پايدار از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.