نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش خواست در بحث ارتقای معیشت فرهنگیان تدبیر ویژ های اتخاذ نماید

به گزارش ندای گیلان به نقل از کاسپین، غلامعلی جعفرزاده پیش از ظهر امروز در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه مردم به لیست امید دل بسته اند اظهار کرد: آنان از دولت تدبیر و امید انتظار دارند در جهت ارتقای سطح معیشت و سلامت مردم کوشا باشند و تلاش ویژه ای انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگیان ارتقای سطح درآمد ضرروری است افزود: طرح رتبه بندی معلمان نتوانست مشکل اقتصادی و معیشتی فرهنگیان را مرتفع سازد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرمنده بازنشستگان فرهنگی هستیم گفت: به جرات می گویم این قشر فراموش شده اند، هر کس در هر جایگاهی باشد مدیون زحمات این عزیزان است.

جعفرزاده با اشاره به قول وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ارسال لایحه به مجلس برای استخدام فرزندان فرهنگیان این عمل را کاری مثبت قلمداد کرد و خواستار  سرعت بخشیدن وزیر به این امر شد.

وی همچنین با بیان اینکه تعلل در پرداخت مطالبات بازنشستگان و فرهنگیان پذیرفتنی نیست گفت: این مسائل در حوزه فرهنگیان ایجاد نارضایتی کرده است، این قشر از بحث بیمه درمان خود گلایه مندند و بیمه طلایی که به آنان وعده داده شده بد تحقق پیدا نکرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان از وزیر آموزش و پرورش خواست در بحث ارتقای معیشت فرهنگیان تدبیر ویژ های اتخاذ نماید و گفت: مجلس هم در این زمینه همسو با دولت خواهد بود.