نماینده رشت گفت ایثارگران بدانید نمایندگان در آستانه آزادسازی خرمشهر به جای ارج نهادن به حضور شما در جنگ تحمیلی شما را از یک سری خدمات حذف می کردند.

به گزارش ندای گیلان؛غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به قانون برنامه ششم نسبت به اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: در ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه و ماده ۶۰ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران موضوع به کارگیری ایثارگران به صراحت آمده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ایثارگران بدانید نمایندگان در آستانه آزادسازی خرمشهر به جای ارج نهادن به حضور شما در جنگ تحمیلی شما را از یک سری خدمات حذف می کردند.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر عنوان کرد: اگر مقصود شما این است که طرح مذکور خلاف برنامه قانون ششم است باید گفت براساس آئین نامه داخلی موضوع این اعتراض وارد نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طرح اصلاحی ایرادات نگارشی وجود دارد که باید در جزئیات آن را برطرف کنیم اما به کارگیری ایثارگران بازنشسته دو شان دارد، بازگشت به کار معمولی شان یا بازگشت به سمت هایی که در قانون آمده است.