نمایش «کا» به کارگردانی وحید تقی‌زاده و غزاله جهان‌بین برای نمایش در جشنواره تئاتر گیلان انتخاب شده است

به گزارش ندای گیلان جشنواره تئاتر گیلان 22 تا 24 شهریورماه جاری در رشت برگزار می‌شود.

اعضای هیأت انتخاب آثار جشنواره تئاتر گیلان پس از بررسی و تبادل نظر در مورد 18 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره با در نظر گرفتن محتوا و روش اجرایی، 9 اثر را بدون اولویت برای رقابت اعلام کردند.

قائم مقام جشنواره تئاتر گیلان به انتخاب نمایش «درستگارترین قاتل دنیا» به کارگردانی آرمین طیب‌نعیمی و سام کهریزی برای اجرا در این جشنواره اشاره کرد و افزود: «آنتیگونه با سالاد فصل» به کارگردانی وحید درویشی در جشنواره تئاتر گیلان اجرا می‌شود.

فخرموسوی با بیان اینکه نمایش «کا» به کارگردانی وحید تقی‌زاده و غزاله جهان‌بین برای نمایش در جشنواره تئاتر گیلان انتخاب شده است، تصریح کرد: «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، «والس مرده‌شوران» به کارگردانی بهرام نوروزی و «کسوف» به کارگردانی مهرداد آبسالان از جمله نمایش‌های انتخاب شده در جشنواره تئاتر استان است.

وی از اجرای نمایش «قصیده شب نمناک» به کارگردانی بهمن جهان‌طلب در جشنواره تئاتر گیلان خبر داد و بیان کرد: «هیس … این خونه جن داره» به کارگردانی نیما تابنده و «بیگم» به کارگردانی مهدی مهربان از دیگر نمایش‌های انتخاب شده برای اجرا در جشنواره مذکور است.

%d8%ac%d8%b4%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%db%8c-%d8%aa%d8%a6%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%da%af%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86