خدیجه گلین‌مقدم در جمع دانشجویان شرکت کننده در مسابقات ملی قرآن و عترت، اظهار داشت: این مسابقات در 16 رشته برگزار می‌شود.

ندای گیلان:خدیجه گلین‌مقدم در جمع دانشجویان شرکت کننده در مسابقات ملی قرآن و عترت، اظهار داشت: این مسابقات در 16 رشته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور داوران ملی در مسابقات قرآن و عترت دانشجو معلمان خواهر کشور، افزود: در مجموع 600 نفر شرکت کننده و عوامل اجرایی از دانشگاه های سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند.

رئیس پردیس بنت‌الهدی صدر رشت گفت: این مسابقات از امروز تا 31 اردیبهشت 94 ادامه می‌یابد و مراسم اختتامیه نیز در دهکده ساحلی انزلی و با حضور میهمانان ملی و استانی برگزار می‌شود.

گلین‌مقدم تصریح کرد: به برگزیدگان جشنواره فرهنگی قرآن و عترت دانشجو-معلمان دختر دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور جوایز نفیسی از سوی اداره‌کل فرهنگی دانشگاه تقدیم می‌شود.

وی با اشاره به رشته‌های مسابقات ملی قرآن و عترت خاطرنشان کرد: این جشنواره شامل رشته‌های قرائت قرآن کریم در بخش تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن کریم در بخش‌های حفظ 1، سه‌، پنج، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و حفظ سور مفاتیح الجنان، مداحی و دعاخوانی، ترجمه و مفردات قرآن کریم،  آشنایی با مفاهیم قرآن کریم، دیدگاه و سیره معصومین (ع)، قرآن شناسی، آشنایی با احادیث و ادعیه و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و  احکام است.

رئیس پردیس بنت‌الهدی صدر رشت اظهار داشت: مسابقات قرآن و عترت با حضور  451 دانشجو معلم خواهر کشور از صبح امروز در این پردیس آغاز شده است.