سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به یک برند ملی در این شهرستان تبدیل شده ‌است و یک اتفاق مهم فرهنگی و هنری در گیلان محسوب می شود.

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،امیر جانبازی در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با بیان این که اجرا و توان این جشنواره و هنرمندان آن به گونه ای ست که می تواند بصورت بین المللی برگزار شود افزود: تا اجرای بین‌المللی آن یک گام بیشتر باقی نمانده است که این کار نیز به مساعدت و همت مسئولان کشوری و استانی نیاز دارد.

وی وجود نشاط اجتماعی را از نشانه های یک جامعه سالم دانست و اظهارداشت :ایجاد نشاط و شادابی در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است و حضور هنرمندان مهمی از کشور در لاهیجان به شادی و خوشحالی جامعه کمک می کند.

سرپرست فرمانداری لاهیجان خاطرنشان کرد: لاهیجان با توجه به ظرفیت های بالایی که در زمینه های مختلف دارد می‌تواند به عنوان قطب گردشگری کشور مطرح شود و مردم سراسر کشور از جاذبه ها و فرهنگ و طبیعت این شهر لذت ببرند.

جانبازی گفت: تمام سعی بر این است تا با برگزاری جشنواره های مختلف در این شهرستان نشاط اجتماعی در میان مردم به وجود آید چون وجود نشاط اجتماعی از نشانه های یک جامعه سالم است.

وی افزود: در نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند سطح اجرای برنامه ها از لحاظ کمی و کیفی و استقبال چشمگیر مردمی بهتر از سال های گذشته است و این نشان از رشد و توسعه تئاتر در این منطقه دارد