رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه سرا از برگزاری جشن میلاد «رسول مهربانی ها» در هشت بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از صومعه سرا؛عزیز خادم شریف در گفتگو با مهر ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و ولادت حضرت محمد(ص) اظهار کرد: به همین مناسبت جشن میلاد «رسول مهربانی ها» در هشت بقعه متبرکه شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تمامی امامزادگان و بقعه های متبرکه شهرستان در هفته وحدت و روز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) جشن ها و برنامه های ویژه برگزار می کنند، افزود: جشن میلاد پیامبر مهربانی ها در بقعه های «سید سلیمان دهنده»، «سید جعفرآقا(مصلی)»، «سید ابراهیم گوراب زرمیخ»، «سیدقاسم هنده خاله»، «سید عبدالله کسماء»، «سید حمزه نفوت»، «ابراهیم نوخاله»، و بقعه «عینعلی و زینعلی پشتیر» به صورت ویژه برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه سرا با بیان اینکه این جشن ها صبح و عصر روز شنبه ۲۷ آذرماه همزمان با میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مولودی خوانی، سخنرانی با موضوع وحدت، سیره و سبک زندگی پیامبر (ص)، توزیع بسته های فرهنگی با هدف اشاعه فرهنگ وقف از دیگر برنامه های این جشن ها است.

وی تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه تلاش می کند تا در مناسبت های مختلف برنامه های مختلف با محوریت امامزادگان و بقعه های متبرکه برگزار تا با حضور مردم به خصوص نسل جوان روحیه و فضای معنوی این مکان های مقدس انتقال یابد.