رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ابوذر، گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ آذر از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ مهدی پارسا پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر، گفت: این جشنواره بزرگترین رویداد رسانه‌ای استان گیلان و محلی برای جمع آوری آثار تولید شده توسط اصحاب رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب ۱۱ بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: این قالب‌ها شامل خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، موشن گرافی، اینفوگرافی و کلیپ و عکس است.

وی در ادامه به محورهای جشنواره ابوذر اشاره و بیان کرد: امیدآفرینی، مردمی کردن دفاع و امنیت، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی خوداتکایی و مانع زدایی، سبک زندگی، مواسات، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، مدیریت فضای مجازی، دفاع مقدس، احیا، تقویت و کارآمد سازی واحدهای تولیدی و صنعتی از محورهای جشنواره ابوذر است.

پارسا با اشاره به بخش ویژه جشنواره هفتم ابوذر، تصریح کرد: جایزه ویژه شهدای رسانه که به دنبال روایتگری با محوریت معرفی شهدای رسانه در قالب‌های مخاطب پسند است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر ۲۵ آذر است، بیان کرد: تلاش بر این است علی رغم ظرفیت رسانه‌ای استان، داورهای خارج از استان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ارسال آثار از طریق سایت abozargilan.ir میسر است، عنوان کرد: هر خبرنگار می‌تواند ۵ اثر به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کند.

کد خبر