جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که به استان قم سفر کرده اند امروز با آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عالیقدر تقلید دیدار و گفت وگو کردند

به گزارش ندای گیلان؛جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که به استان قم سفر کرده اند امروز (چهارشنبه 24 آذر ماه) با آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عالیقدر تقلید دیدار و گفت وگو کردند و گزارشی از عملکرد این کمیسیون و همچنین برنامه‌های این کمیسیون به آیت الله العظمی سبحانی ارائه کردند.

سیدکاظم دلخوش اباتری درگفت گو با خانه ملت در خصوص این دیدار گفت:در این دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش‌هایی از روند فعالیت‌های این کمیسیون به آیت‌الله العظمی سبحانی ارائه دادند و خواستار نظرات ایشان در رابطه با طرح قانون بانکداری جمهوری اسلامی ایران شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع نحوه رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اقتصادی در این نشست مطرح شد.

دلخوش اباتری ادامه داد:آیت الله العظمی سبحانی در این دیدار از تجارت بانک‌ها و افزایش تعداد شعب بانکی در کشور انتقاد کردند  و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

گفتنی است؛در ابتدای این دیدار “پورابراهیمی داورانی” رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گزارشی از عملکرد این کمیسیون به آیت الله العظمی سبحانی ارائه داد و از ایشان تقاضا کرد نظرات خود را درخصوص اصلاح نظام بانکی و طرح بانکداری جمهوری اسلامی ارائه دهند.

لازم به ذکر است ؛نظرات فقهی و کارشناسی آیت الله العظمی سبحانی  در قالب جزوه به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص اصلاح نظام بانکی ارائه شد.