معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از خودسوزی یک خانم ۴۷ ساله در شهر رشت خبر داد و گفت: با اقدامات به موقع صورت گرفته توسط مردم، این فرد برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از خودسوزی یک خانم ۴۷ ساله در شهر رشت خبر داد و گفت: با اقدامات به موقع صورت گرفته توسط مردم، این فرد برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر خودسوزی خانمی با بنزین در یکی از محله‌های شهر رشت، بلافاصله ماموران انتظامی در محل مورد نظر حضور یافتند.

وی با بیان اینکه این خانم با ریختن بنزین روی خود در وسط خیابان اقدام به آتش زدن خود نمود افزود: برابر تحقیقات انجام شده، علت خودسوزی این خانم ۴۷ساله اختلاف شدید وی با همسر ۵۲ ساله‌اش اعلام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در ادامه تصریح کرد: پس از اقدام به خودسوزی، بلافاصله عوامل آتش نشانی و امدادی نیز در محل حاضر شدند و این فرد برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر قداست نهاد خانواده و حل مشکلات بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی، راه حل پیشگیری از این حوادث را در خویشتنداری، تعقل و پایبندی و توجه به کانون گرم خانواده دانست.