معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستارا در خصوص حمله با تبر به بخش اورژانس بیمارستان آستارا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ندای گیلان، حمله به اورژانس آستارا توسط یک جوان تبر به دست، بازتاب خاصی در فضای مجازی داخلی و خارجی پیدا کرده است. معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در تشریح جزئیات این خبر ، اظهار کرد: در پی مرگ یک زن به علت سکته قلبی در عصر روز چهارشنبه (سیزده بدر)، نوه‌های این پیرزن به دلیل اختلاف خانوادگی در محوطه روبروی اورژانس با هم درگیر می‌شوند.

سامان ساسانیان با بیان اینکه این پیرزن به دلیل سکته قلبی با حال عمومی وخیم به اورژانس آستارا منتقل و سپس فوت شد، گفت: در همان نخستین لحظات درگیری، تیم حفاظت فیزیکی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آستارا در محل درگیری حاضر شدند و اوضاع تحت کنترل درآمد و دو طرف درگیری با ادعای شکایت نداشتن از یکدیگر به قائله خاتمه دادند.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرفین درگیری که جوان ۲۰ ساله بود، به منزل رفت و دوباره با یک تبر کوچک به اورژانس بازگشت و پس از حمله ور شدن به ورودی اورژانس، شیشه‌ها و درب‌های اتوماتیک ریلی این بخش را تخریب کرد، افزود: فرد مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط پلیس ۱۱۰ دستگیر و سپس وضعیت به کنترل درآمد.

وی، ادامه داد: خسارت وارد شده به این بخش ۲۰ میلیون تومان است و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستارا، افزود با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تا در فضای مجازی و در نوع انتشار اخبار بر جایگاه شهرستان مرزی آستارا لطمه‌ای وارد نشود، گفت: طی چند روز گذشته خیران شهرستان مرزنشین آستارا با کمک بیش از یک میلیارد تومانی، توانستند بخش عظیمی از مشکلات موجود بیمارستان شهید بهشتی آستارا و حوزه بهداشت و درمان شهرستان را رفع کنند.