علی مقصودی از پیش بینی بودجه ۴۷ میلیارد و نهصد میلیون تومانی برای خدمات شهری شهرداری رشت در سال ۹۸ خبر داد.
به گزارش ندای گیلان،معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به بودجه حوزه خدمات شهری شهرداری در سال ۹۸ اظهار کرد: تمام تلاش خود را به منظور تدوین بودجه ای واقع‌بینانه در سال ۹۸ برای شهرداری رشت به کار گرفته ایم.
علی مقصودی با بیان اینکه حوزه پسماند از اولویت های حوزه خدمات شهری در بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت است افزود: نقاط ضعفی در اساسنامه سازمان پسماند شهرداری رشت وجود داشته و گسترش کارخانه کودآلی در بودجه سال ۹۸ شهرداری از جمله پروژه های اولویت دار این حوزه است.
وی به بودجه در نظر گرفته شده برای حوزه خدمات شهری شهرداری رشت در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: ۴۷ میلیارد و نهصد میلیون تومان بودجه برای این حوزه در سال ۹۸ در نظر گرفته شده است.
مقصودی احداث کمپینگ برای مسافرین را از جمله پروژه های سال آینده حوزه خدمات شهری دانست و بیان کرد: برای این پروژه یک میلیارد تومان پیش بینی شده بود که با توجه به انقباضی بسته شدن بودجه شهرداری در نهایت سیصد میلیون تومان از این مبلغ تایید شد.
معاون خدمات شهری شهرداری رشت خرید سطل های زباله مکانیزه ، جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب در رشت را از دیگر پروژه های حوزه خدمات شهری شهرداری رشت دانست و تصریح کرد: در راستای جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب در رشت به مباحثی از جمله فنس کشی محل ساماندهی، عقیم سازی، واکسینه کردن و غیره نیز توجه داریم.
مقصودی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به مسئله پاک سازی زرجوب و گوهررود در بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده برای پاک سازی این دو رودخانه که حدودا سی کیلومتر هستند به سه میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۸ نیاز داریم.
وی با ابراز گلایه از روند احداث سرویس های بهداشتی در رشت گفت: برای احداث و راه اندازی سرویس های بهداشتی در برخی از مناطق رشت دوازده میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال ۹۸ شهرداری اختصاص یافته است.