مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در نشست صمیمی معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با جوانان و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان گیلان اظهار داشت : 100 درصد اعتبارات کارآفرینی حوزه جوانان در استان گیلان جذب شده است .

به گزارش ندای گیلان از رشت، مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در ابتدای نشست صمیمی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با جوانان و سازمانهای مردم نهاد ضمن عرض خیر مقدم گفت : فعالیت های ارزشمندی در حوزه  جوانان انجام شده است و اداره کل ورزش و جوانان استان یکی از متولیان این حوزه در گیلان است.

وی افزود : در حوزه جوانان نه در حد مطالبات جوانان بلکه به نسبت توان استان‌ها توانستیم حداکثر تلاش‌مان را داشته باشیم و از طرح‌های بسیار خوبی که از طرف وزارت به استان‌ها ابلاغ شد، طرح‌های کارآفرینی بود و ما مفتخر هستیم که توانستیم 100درصد اعتبارات در کارآفرینی را جذب کنیم و طرح‌های زیادی نیز در این حوزه داریم.
بخشی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خاطر نشان کرد : با توجه به شرایط اختصاص اعتبارات و توجه به حوزه جوانان بسیار حایز اهمیت است.
وی ادامه داد: طرح خوبی به صورت پایلوت مطرح شده و آن استفاده از ظرفیت های روستا برای توانمند کردن جوانان روستایی و فعالیت‌های اشتغالزا است که قطعا تاثیر بسزایی در زمینه اجتماعی و حوزه روستایی خواهد داشت .
وی با اشاره به طرح‌های شاخصی که در گیلان اجرایی شده است ،تصریح کرد : با برنامه ریزی که حوزه ی جوانان وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است ، اگر این برنامه ها به بار بنشیند قطعا بخش زیادی از دغدغه های جوانان را مرتفع کرده است .
بخشی با بیان اینکه طرح‌های خوبی در آینده در حوزه جوانان در گیلان اجرایی می‌شود، عنوان کرد: طرح مجمع خیرین ازدواج در حوزه جوانان گیلان ان شاالله اجرایی خواهد شد و اخیرا امضای تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان گیلان با فروشگاه نجم خاورمیانه برای تامین جهیزیه 2000 نوعروس در استان از اتفاقات خوب در گیلان است.