فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه ها حضور داشته است، گفت: جایگاه خوب استان گیلان در واکسیناسیون کرونا به همت بسیجیان کسب شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در رزمایش اقتدار جهادگران با بیان اینکه جهادگران قبل از جهاد هجرت می‌کنند، گفت: جهادگران عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از هجرت رزمندگان کار سخت‌تری دارند زیرا آنها از نفس و وسوسه شیطان هجرت کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان جهاد بزرگی است، تصریح کرد: جهادگرانی که به محرومان رسیدگی می‌کنند از لذت‌های دنیوی می‌گذرند و بسیاری از افراد به دلیل عظمت این کار آن را درک نمی‌کنند.

وی با اشاره به جهاد بسیجیان در ایام کرونا، بیان کرد: کسب رتبه اول واکسیناسیون در استانی که زیرساخت بهداشتی آن فاجعه بار بوده کاری شگفت است که به همت بسیجیان گیلانی محقق شد.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی در هر عرصه‌ای که انقلاب نیاز دارد وارد می‌شوند، ادامه داد: تنها انقلاب الهی که ۴۳ است پای آرمان‌ها مانده، انقلاب اسلامی ایران است و راز این ماندگاری نیز وفاداری و همراهی ملت ایران است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجیان و سپاهیان تمامی موانع بر سر راه انقلاب را کنار می‌گذارند، افزود: بسیجیان خلأ انحلال بسیج سازندگی در دهه ۷۰ را پر کردند و تمامی مشکلات را حل می‌کنند.

وی با تاکید بر مقاومت و ایستادگی بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، تصریح کرد: بسیجیان باید با صبر و مقاومت راه انقلاب را ادامه دهند.