رييس پليس امنيت عمومي گيلان گفت: دو جاعل مدارك و اسناد دولتي در رشت دستگير شدند.

سرهنگ سيدرسول صمدي گفت: در پي كسب خبر مبني بر اينكه افرادي با تشكيل باند در امر جعل مدارك و اسناد دولتي در سطح استان گيلان فعاليت دارند، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت.
وي خاطرنشان كرد: ماموران اداره عمليات ويژه اين پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي و استفاده از شگردهاي پليسي محل فعاليت متهمان را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه آنها را دستگير كردند.
سرهنگ صمدي با اشاره به اينكه متهمان 34 و 25 سن داشتند اظهارداشت: ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان تعداد يك جلد شناسنامه بدون عكس ،يك عدد كارت پايان خدمت، يك عدد كارت ملي ،يك جلد پاسپورت، يك عدد كارت معاينه فني ماشين همگي جعلي به همراه يك دستگاه ترازوي توزين مواد مخدر را هم كشف و ضبط كردند.
وي تصريح كرد: متهمان به بزه ارتكابي خود اعتراف كردند و در تحقيقات مشخص شد كه آنها اسناد و مدارك دولتي را در منزل جعل و آنها را به شهروندان مي فروختند.
رييس پليس امنيت عمومي با اشاره به اينكه متهمان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند ،به شهروندان توصيه كرد: ضمن هوشياري و اطلاع از صلاحيت افراد قبل از انجام هرگونه معامله موارد مشكوك را در اسرع وقت به ستاد خبري پليس امنيت عمومي گيلان بشماره تلفن 2183500 اطلاع دهند.