فرماندار رودبار خبر داد:

جابجایی قریب الوقوع ایستگاه عوارضی آزادراه رشت-قزوین

  پرینت
جابجایی قریب الوقوع ایستگاه عوارضی آزادراه رشت-قزوین
شناسه خبر : 102235 | تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ |
فرماندار رودبار از جابجایی قریب الوقوع ایستگاه عوارضی آزادراه رشت-قزوین و بازرسی رودبار خبر داد و افزود: اقدام و موافقت جابجایی عوارضی رشت-قزوین به سهولت امکان پذیر نبود.

به گزارش ندای گیلان، اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار از جابجایی قریب الوقوع ایستگاه عوارضی آزادراه رشت-قزوین و بازرسی رودبار خبر داد.

وی افزود: با پیگیریهای استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در آستانه تحقق یکی از مطالبات و دغدغه های مردم شهرستان رودبار هستیم.

فرماندار خاطرنشان کرد: با جابجایی عوارضی امامزاده هاشم که ثمره تلاشها و پیگیریهای زیاد، مستمر و متوالی است امیدواریم رضایتمندی شهروندان عزیز ما را فراهم نمائیم.

میرغضنفری با بیان اینکه از محل دریافت عوارضی سرمایه گذاری بانک عامل و دیگر مبادی هزینه ای مستهلک می شد اظهار داشت: اقدام و موافقت جابجایی عوارضی رشت-قزوین به سهولت امکان پذیر نبود اما همدلیها و همراهی های مردم و مسئولان و استدلالهای فنی و اقتصادی و اجتماعی این امر مهم در آستانه تحقق است.

فرماندار از صبوری، نجابت و پیگیریهای اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و اعضاء شورای تامین در خصوص مشکلات عوارضی امامزاده هاشم قدردانی کرد.

وی همچنین گفت: ایستگاه بازرسی نیروی انتظامی نیز از رودبار توام با عوارضی به ورودی استان گیلان در مسیر قزوین به رشت منتقل می گردد تا از ترافیک ایام تعطیلات جلوگیری شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.