ثبت‌نام 19 کارگاه‌ تخصصی برخط زمستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان آغازشد و تا 15 دی 1399 ادامه خواهد‌داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به ندای گیلان، این کارگاه‌ها سومین فصل برگزاری خود را با استفاده از کاربردهای هدف‌مند شبکه‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند انتقال آموزه‌ها، استفاده بهینه از قابلیت انعطاف‌پذیری این آموزش‌ها و در سایه حضور مدرسان خبره تجربه‌می‌کند..
برهمین اساس، آموزش «نقاشی(مقدماتی و تکمیلی)»، «نجوم»، «رباتیک»، «ستاره‌شناسی مقدماتی» و «خط تحریری»، از جمله ۱۹ کارگاه تخصصی برخط کانون گیلان است که به ترتیب با حضور هلاله حسن‌زاده، فاطمه پورعلی، یاسمن ابوطالبی، داوود همتی و مژگان سیفعلی‌نژاد برپاخواهدشد.
«سرود(مقدماتی و تکمیلی)»، «کاردستی»، «نوشتن خلاق»، «خوانش متون کهن»، عکاسی (مقدماتی و تکمیلی)، «آموزش مبانی قصه»، و «نقاشی کودک» نیز از دیگرکارگاهای تخصصی برخط کانون گیلان است که با حضور منیژه واحد قازیانی، هنگامه ناصحی، نوریه کریمی، سیده مریم حسینی، ابریشم فیروزوند و سمیه بابازاده، پذیرای مخاطبان خواهدبود.
این درحالی است که هدایت کارگاه «بهارکلمات»، « نوشتن خلاق»، «آموزش داستان نویسی(نوجوان)» را رقیه‌آزاد‌نیا، لیلا‌خلقت‌پرور و پروانه عاشری برعهده‌خواهند‌داشت و کارگاه‌های «آموزش نقاشی(کودک)» و «طراحی (نوجوان)» با حضور لیلا میرکشوری به‌پیش‌خواهد‌رفت.
براین‌اساس، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ دی ۱۳۹۹ با مراجعه به سایت gilan.kpf.ir ضمن کسب آگاهی‌های بیشتر، نسبت به ثبت‌نام در این کارگاه‌ها اقدام‌کنند.