تراکتور بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته دوم دارد.

به گزارش ندای گیلان، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

دروازه‌بان: رشید مظاهری (تراکتور)

رشید ایستادگی خوبی مقابل حملات بی‌امان پرسپولیسی‌ها داشت و توانست با واکنش‌های خوب و به موقع مانع باز شدن دروازه شود تا تک گل احسان حاج‌صفی 3 امتیاز را برای تراکتور به همراه داشته باشد.

مدافع راست: مرتضی منصوری (سپاهان)

کمتر کسی فکرش را می‌کرد در سپاهان جایی در ترکیب اصلی داشته باشد ولی درخشش او در هفته نخست باعث شد با وجود پایان محرومیت ایرانپوریان باز هم گزینه مورد نظر قلعه‌نویی در دفاع راست باشد و او با یک پاس گل و بازی کم اشتباه پاسخ اعتمادش را داد.

مدافع میانی: محمدرضا خانزاده (تراکتور)

مقابل تیم سابقش عملکرد خوبی داشت و از عوامل مهم و موثر تراکتور در برتری یک بر صفر مقابل پرسپولیس بود. خانزاده در بازگشت به لیگ برتر توانده عملکرد خوبی داشته باشد و به نظر می‌رسد دوست ندارد پیراهن تیم ملی را از دست بدهد.

مدافع میانی: محمد طیبی (نفت مسجد سلیمان)

علاوه بر بازی خوبی که در خط دفاع برای تیمش داشت توانست گل تساوی بخش مسجد سلیمانی‌ها را هم به ثمر برساند تا مانع از شکست تیمش در دربی نفتی‌ها شود.

مدافع چپ: میثم تیموری (تراکتور)

در ادامه درخشش استقلالی‌های سابق در ترکیب تیم جدیدشان این هفته نوبت تیموری بود تا در ترکیب تراکتور خوش بدرخشد. تیموری به خوبی مقابل حملات پرسپولیس ایستادگی کرد و در خط حمله هم به تیمش کمک کرد.

هافبک دفاعی: رضا اسدی (تراکتور)

برای بار دوم در تیم منتخب هفته قرار می‌گیرد تا نشان دهد یکی از بهترین خریدهای تراکتور در پنجره تابستانی نقل و انتقالات بوده است. اسدی به خوبی ارتباط خط هافبک و حلمه پرسپولیس را قطع می‌کرد و در فاز هجومی هم کمک حال تیمش بود.

هافبک میانی: علی اصغر عاشوری (نساجی)

عاشوری در روز پیروزی ارزشمند نساجی با نتیجه عجیب 4-3 مقابل پیکان با یک گل و یک پاس گل چهره ویژه تیمش بود و بهترین بازیکن این بازی هم بود تا در جمع برترین‌های هفته جای بگیرد.

هافبک میانی: اکبر صادقی (شهر خودرو)

پدیده توانست در هفته دوم هم به برتری دست یابد تا با 6 امتیاز همچنان در تعقیب سپاهان باشد و در برتری خانگی این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر اکبر صادقی توانست بازی خوبی انجام دهد و ستاره تیمش در میانه میدان باشد.

وینگر: احسان حاج‌صفی (تراکتور)

بازی خوب حاج‌صفی مقابل پرسولیس با گل زیبایی که وارد دروازه این تیم کرد تکمیل شد تا احسان نفر اول تراکتور در برتری ارزشمند هفته دوم و اولین بازی خانگی باشد.

وینگر: فرشید اسماعیلی (استقلال)

در روزی که استقلال خوب نبود و خوب بازی نکرد اسماعیلی گل مهمی برای تیمش زد و در مجموع دقایق بازی هم عملکرد خوبی داشت تا در جمع برترین‌های هفته قرار بگیرد.

مهاجم: علی قربانی (سپاهان)

در روزی که اکثر مهاجمان نوک لیگ برتر عملکرد قابل قبولی نداشتند علی قربانی که با وجود پایان محرومیت کی‌روش استنلی بازهم در ترکیب اصلی تیمش حاضر بود بازی خوبی انجام داد و گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

ایلنا