تیم بسکتبال درفک رشت از همان ابتدا بر بازی تسلط داشت و سرانجام با کسب برتری برابر توسعه پایدار کوچصفهان، موفق شد یک پیروزی خارج از خانه را کسب کند

ندای گیلان:در چارچوب رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان ، تیم درفک رشت برابر توسعه پایدار کوچصفهان پیروز شد.

 در این مسابقه که عصر دوشنبه در کوچصفهان برگزار شد، تیم بسکتبال درفک رشت موفق شد با نتیجه 66 بر 55 برابر تیم بسکتبال توسعه پایدار کوچصفهان به برتری دست یابد .
در جریان این مسابقه که از هفته پنجم این رقابت ها برگزار شد ، تیم بسکتبال درفک رشت از همان ابتدا بر بازی تسلط داشت و سرانجام با کسب برتری برابر توسعه پایدار کوچصفهان، موفق شد یک پیروزی خارج از خانه را کسب کند .
در دیگر دیدار برگزار شده از هفته پنجم این رقابت ها نیز تیم های بسکتبال شهرداری لنگرود و جهانگستر لاهیج در لنگرود رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال شهرداری لنگرود موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 79 بر 31 حریف خود را شکست دهد.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز تیم بسکتبال جوانان ملوان بندرانزلی با کسب هشت امتیاز از چهار مسابقه در صدر جدول قرار دارد ، تیم بسکتبال شهرداری لنگرود با کسب هفت امتیاز در مکان دوم است، همچنین تیم های بسکتبال نوآوران گلبند رشت و درفک رشت نیز در رتبه های بعدی قرار دارند ./ایرنا