معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنگرود گفت:برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن پروژه کنارگذر این شهرستان اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان نیاز است.

فرامرز مصطفوی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه در دست احداث کنارگذر لنگرود در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان اظهار کرد: طول این پروژه  حدود 11 و نیم کیلومتر است و از محدوده تالش محله در غرب لنگرود آغاز و قبل از شلمان خاتمه می یابد.

وی با بیان اینکه،روند اجرای این پروژه از سال ۸۷ آغاز شده و تا به امروز ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیان داشت: تا الان حدود ۲۲ میلیارد تومان برای کنارگذر لنگرود هزینه شده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری لنگرود تصریح کرد: برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان نیاز است.

مصطفوی با اشاره به اینکه  لاین جنوبی کنارگذر مذکور با تلاش و پیگیری های نماینده لنگرود و فرماندار این شهرستان پیشرفت خوبی دارد اظهار کرد: امیدواریم با تداوم این روند لاین مذکور تا عید ۹۶ به بهره برداری برسد و از حجم ترافیک چندین ساله شهرستان لنگرود بکاهد.

شهر لنگرود در ۶۰ کیلو متری جنوب شرقی رشت واقع و جمعیت این شهر بر اساس آخرین آمار سر شماری سال ۹۰ بالغ بر ۱۳۷ هزار نفر برآورد شده است.