استاندار گیلان به حضور پرشور مردم از دقایق ابتدایی صبح در ورزشگاه تختی شهرستان لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: آقای دکتر روحانی، مردم گیلان بسیار قدرشناس هستند.‌

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از لاهیجان، دکتر مصطفی سالاری امروز و پیش از سخنرانی رئیس جمهور در شهرستان لاهیجان ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به رئیس جمهور و هیئت همراه، اظهار داشت: به فرموده دکتر روحانی گیلان سرزمین مفاخر ایران است و گیلانیان در سال ۹۲ و ۹۶ افتخارآفرینی کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان با ابراز خرسندی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در گیلان افزود: امیدوار هستیم با تصمیمات راهگشای رئیس جمهور محترم مسیر توسعه در استان گیلان همچنان ادامه داشته و هموارتر از پیش گردد.

سالاری افتتاح راه آهن رشت قزوین و توسعه آن به شهرستان های آستارا و بندر انزلی را از پروژه های مهم در استان گیلان دانست و گفت: تکمیل این پروژه ها باعث دلگرمی و سپاسگزاری مردم گیلان است.

وی همچنین به حضور پرشور مردم از دقایق ابتدایی صبح در ورزشگاه تختی شهرستان لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: آقای دکتر روحانی، مردم گیلان بسیار قدرشناس هستند.‌

استاندار گیلان در تبیین سخنان خود بیان داشت: به نمایندگی از مردم قدرشناس استان سرسبز گیلان خدمت رئیس جمهور محترم اعلام می‌دارم: « به گیلان سرزنین مفاخر ایران خوش آمدید.»