سخنگوی شورای شهر رشت اعلام کرد: با توجه به تعویق افتادن زمان تعیین تکلیف درباره کمیسون های شورای شهر در سال سوم، وضعیت کمیسیون های شورای شهر رشت امروز (یک شنبه) مشخص می شود.

به گزارش نداي گيلان : مظفر نیکومنش نودهی از تعیین تکلیف کمیسیون های شورای شهر رشت در جلسه امروز (یک شنبه) خبر داد و گفت: با توجه به تعویق افتادن تعیین تکلیف درباره کمیسیون های شورای شهر در جلسه هفته گذشته، وضعیت این کمیسیون ها در جلسه امروز مشخص می شود.

وی با اشاره به اختلافات پیش آمده در بین برخی از اعضای شورا تصریح کرد: اختلاف نظر بین همه افراد وجود دارد و اصولا اساس شورا بر پایه همین اختلاف نظرات است اما باید مراقب بود تا این اختلاف نظرات به شکاف بین اعضا تبدیل نشود.

سخنگوی شورای شهر رشت افزود: اعضای شورار نباید اجازه دهند که اختلاف نظرات داخلی به خارج از شورا کشیده شده و بر نحوه عملکردشان تاثیر بگذارد چرا که وجود اختلاف نظرات بیش از حد که موجب ایجاد شکاف بین اعضای شورا شود در دیدگاه مردم نسبت به شورا تاثیر منفی خواهد گذاشت.

نیکومنش با بیان اینکه هدف شورای شهر حمایت از شهردار است تاکید کرد: شورای شهر در راستای عمران و آبادی شهر و رضایتمندی شهروندان حمایت از شهردار را هدف قرار داده و اعضای شورا به دور از هرگونه اختلاف نظرات شخصی، برای تحقق این مهم تلاش می کنند.