با حضور حمید رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان فومن، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیرکل دامپزشکی استان گیلان، روسای شبکه دامپزشکی شهرستان فومن تکریم و معارفه شدند

به گزارش ندای گیلان از فومن،حمید رضایی در این جلسه درخصوص زحمات بابایی در مسئولیت قبلی خود اعلام کرد: وی رضایتمندی مناسبی در شهرستان ایجاد کرد و در مواردی قادر به کسب عناوین استانی شده است.

وی دامپزشکی را به دلیل اهمیت وجود بخش دامداری در شهرستان حائز اهمیت دانست و اعلام کرد: دامداران ما بی هیچ انتظاری در حال تامین بخشی از نیاز جامعه و تولید محصولات دامی هستند.

رضایی افزود: حفظ امنیت غذایی و استمرار چرخه تولید و توزیع محصولات غذایی میان مردم برای دولت ضرورتی اساسی می باشد.

سرپرست فرماندار فومن در ادامه خواستار تعامل و همکاری ریاست جدید با بخشداران و ادارات مرتبط از جمله شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، تعزیرات، صنعت معدن و تجارت و … شد. و گفت: تکریم مردم بخصوص دامداران و تولید کنندگان این بخش و رفتار محترمانه و توجه به مطالبات آنها باید سرلوحه کار مدیر شبکه دامپزشکی باشد.

رضایی در انتها تاکید کرد: نظارت بر امور مربوط به تولید و عرضه محصولات دامی در شهرستان باید به نحو احسن انجام شود تا سلامت جامعه به خطر نیفتد.

عاقبتی مدیرکل دامپزشکی استان گیلان اشاره کرد: سیاست دامپزشکی استان بهره گیری از مدیران توانمند و باتجربه است و برخلاف برخی سازمان ها که نیروهای توانمند خود را به طور شایسته به کار نمی گیرند، ما مدیران خود را در سمت ها و اماکن مختلف به کار می گیریم.

وی با تشکر از حمایت و همکاری فرمانداری با شبکه دامپزشکی فومن، افزود: مهندس مهدی زادگان از مدیران خوب خود که سابقه خدمت موفق در یکی از شهرستانهای قطب دامپروری را دارد را در فومن معرفی کرده ایم.

با تکریم  بابایی رئیس سابق دامپزشکی، مهدی زادگان عهده دار مسئولیت مدیریت شبکه دامپزشکی شهرستان فومن شد.