فرماندار لاهیجان با رد هرگونه اخبار موجود در فضای مجازی مبنی بر اعلام عدم تایید صلاحیت ها، اظهار کرد: هرگونه اخبار در رابطه با رد صلاحیت افراد در فضای مجازی تکذیب می شود.

به گزارش ندای گیلان، مهندس سید محمد احمدی در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: با پایان یافتن فرآیند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و فرایند ارسال مدارک و اسامی به صورت روزانه به مراجع چهارگانه، رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شهرستان لاهیجان در هیات‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور از 17 فروردین آغاز شده و تا 23 فروردین به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان افزود: پس از اعلام نظر هیات ‌های اجرایی، نوبت به اعلام نظر هیات‌های نظارت شهرستان و بخش می‌رسد و این روند از 25 لغایت 31 فروردین صورت می‌گیرد و اول اردیبهشت به هیات‌ های اجرایی ابلاغ می ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نتایج بررسی صلاحیت ‌ها همزمان با سراسر کشور در دوم اردیبهشت از طریق فرمانداری‌ شهرستان لاهیجان به داوطلبان اعلام می شود. سوم تا ششم اردیبهشت داوطلبان معترض به رد صلاحیت خود می ‌توانند به هیات ‌های نظارت بالادستی مراجعه و این هیات‌ها از 7 لغایت 16 اردیبهشت به مدت 10 روز در هیات ‌های نظارت شهرستان و استان به این شکایات رسیدگی خواهند کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نتیجه بررسی شکایات تا 17 اردیبهشت از طریق هیات ‌های نظارت شهرستان و استان به هیات‌های اجرایی ابلاغ شده و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد، گفت: اسامی داوطلبان نهایی از تاریخ 18 لغایت 20 اردیبهشت ماه تهیه و منتشر می ‌شود.

احمدی با رد هرگونه اخبار موجود در فضای مجازی مبنی بر اعلام عدم تایید صلاحیت ها، اظهار کرد: روند بررسی صلاحیت ها از روز گذشته آغاز شده است و هرگونه اخبار در رابطه با رد صلاحیت افراد در فضای مجازی تکذیب می شود.

فرماندار لاهیجان با تاکید بر اینکه اسامی نهایی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا شهرستان لاهیجان در تاریخ 18 لغایت 20 اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد، از شهروندان و مردم خواست تا به این شایعات در فضای مجازی توجهی نکرده و اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.