لشکری گفت:خودسران و هنجارشکنانی که در روز جهانی قدس تاب نتیجه برآمده ازانتخابات ۲۹ اردیبهشت را نداشته اند و در این روزبه رئیس جمهور فحاشی کردندبیشتراز همه دشمنان ایران وفلسطین را خوشحال کردند.

کمال لشكري در گفتگو با  خبرنگار نداي گيلان در خصوص توهين به رييس جمهور در روزهاي اخير اظهار کرد:مردم سالاری را نمی توان در صندوقهای رای خلاصه کرد.مردم سالاری؛شیوه ای برای حکمرانی عادلانه،با تامین بیشترین حد منفعت برای شهروندان است.
دبیر حزب مردم سالاری گیلان بیان داشت :مردم براي به بارنشستن رای ریخته شده به صندوق ها،بایستی پیگیر ومراقب ایده ونظرشان باشند. و محافظت از شخصیت حقوقی پیروز صندوق های رای از جمله این مراقبت هاست.
اين فعال سياسي اظهار داشت:رئیس جمهور نمادی است از نتیجه جشنواره جمهوریت و او نشانه ای برای کسب تمام ازادیهای شهروندان واعمال حقوق شهروندی مي باشد.
لشکری اذعان داشت:رای به دکتر روحانی رای به اجرای بدون تنازل قانون اساسی است،رای به راهی که دست در دست یکدیگر انتخابش کرده ایم.رای به جلوگیری از لغو کنسرتهایی که مجوز دارد.
وي تصريح كرد:راي به دكتر روحاني يعني رای به گفتگو با دنیا،رای به دیپلماسی مقتدر،رای به صلح ودوستی و رای به تزادیهای مشروع ومصرح در قوانین و راي به معناي رای به طلب ازادی است.
لشكري در ادامه افزود:رای به روحانی به معناي رای به زندگی خوب وخوش و رای به امید است.
اين فعال سياسي با اشاره به توهين در روز جهاني قدس به رييس جمهور بيان داشت:خودسران و هنجارشکنانی که در روز جهانی قدس تاب نتیجه برآمده ازانتخابات ۲۹ اردیبهشت را نداشته اند و در این روزبه رئیس جمهور فحاشی کردندبیشتراز همه دشمنان ایران وفلسطین را خوشحال کردند زیرا در این روزکه مردم ایران وجهان با وحدت وهمدلی از فلسطینیان مظلوم یکدل ویکصدا حمایت میکردندبا هتک وحرمت مقامات ارشد کشورپیام تفرقه و دودستگی،پیام قانون گریزی،پیام مخالفت با عقلانیت،پیام مقابله با دموکراسی وآزادی را به جهان مخابره کردند..
رييس شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات اظهار داشت:بی شک این عده محدودیا غافلند و نادان ویا عامدانه آلت دست صیهونیزم ودشمنان قسم خورده ایران وفلسطین شده اند.
لشكري در پايان افزود: قاطعانه هرگونه اساحه ادب واهانت به رییس جمهور محترم ومقامات ارشد نظام را محکوم نموده وازدستگاه قضایی ونهادهای امنیتی تقاضای پیگیری ورسیدگی قاطع ودر خورقانونی بر عاملان وحامیان این جریان ضد جمهوری اسلامی که قطعا از قبل توسط عده ای برنامه ریزی شده بود را داریم تا درس عبرتی برای گستاخان باشد .