دکتر رومی به دارا بودن ۴۴ نشان سلامت در کشور توسط شرکت های پگاه به عنوان تنها شرکت تولیدی اشاره کرد و اعلام کرد: دستگاه های نظارتی قطعاً این نشان ها را بدون بها نمی دهند.

به گزارش ندای گیلان،همایش تخصصی نقش فرآورده های شیری فراسودمند در ارتقای سطح سلامت جامعه توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت،اداره کل استاندارد استان گیلان،دانشگاه علوم پزشکی گیلان و انجمن مدیران کیفیت و کارشناسان استاندارد برگزار شد.(گزارش تصویری)

در ابتدای این همایش مهندس ناصر اسلامی مدیر عامل شرکت پگاه گیلان و دبیر همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان هدف از برگزاری این همایش را اهمیت و نقش ارزنده مصرف فرآورده های شیری در سلامت و تاثیر به سزای فراسودمند سازی آن در بهبود خواص تغذیه ای این محصولات عنوان کرد.

وی به تولید محصولات فراسودمند از سال های گذشته در دستور کار صنایع شیر اشاره کرد و گفت:  مسئولین و بهداشت یاران و پزشکان محترم به مصرف کنندگان محصولات فراسودمند را پیشنهاد کنند.
در ادامه این همایش دکتر علی رومی،مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی،دارویی و کشاورزی صندوق بازنشتگی ایران به اهمیت محصولات فراسودمند اشاره ای کرد  و گفت:  ۶۵ تا ۷۰ درصد شیر مدارس کشور توسط شرکت پگاه تأمین می شود.

دکتر رومی به دارا بودن ۴۴ نشان سلامت در کشور توسط شرکت های پگاه به عنوان تنها شرکت تولیدی اشاره کرد و اعلام کرد: دستگاه های نظارتی قطعاً این نشان ها را بدون بها نمی دهند.

مدیر هلدینگ صنایع غذایی صندوق بازنشستگی ایران افزود: مفتخریم که مجموعه پگاه هرگز به دلیل منافع شخصی دست به تخلف نزده است و از کیفیت محصولات هرگز کم نگذاشته است.

وی همچنین به پایین بودن سرانه مصرف اشاره کرد و بیان داشت: پایین بودن این سرانه در حالی است که در کشورهای توسعه یافته این رقم بالای ۳۰۰ کیلو گرم است.

در ادامه این مراسم نیز مهندس اشکانی پور مدیر کل استاندارد استان گیلان نیز گفت:سنجش سلامت محصولات از مهمترین وظایف استاندارد است .

مدیر کل استاندارد از همکاری اداره کل استاندارد با واحدهای تولیدی در زمینه تدوین استانداردهای ملی و ارتقای محصولات خبر داد.