مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان تاکید کرد: توسعه زیرساختهای گردشگری در استان نیازمند اهتمام جدی همه مسئولان برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

به گزارش ندای گیلان: رضا علیزاده اظهار داشت: گیلان به سبب بهره‌مندی از مواهب الهی و میراث تاریخی گرانب‌ها دارای جذابیت‌های بسیارست که ساکنان هر نقطه از کره خاکی را مشتاق به بازدید از این استان می‌نماید.

وی با بیان اینکه گیلان بعنوان نگین زمردین کشور با داشتن اقلیم معتدل، در همه اعصار سازگاری خوبی با گردشگران داشته است، این موهبت را فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امروز رونق اقتصادی حاصل از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان گیلان را فراگرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان اذعان نمود: برنامه ریزی استراتژیک در حوزه گردشگری می‌تواند زمینه‌های لازم برای توسعه، گسترش این صنعت و نیز توسعه زیرساخت‌های آن را به همراه داشته باشد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت شناخت و معرفی توانمندی‌های گیلان در راستای توسعه زیرساختی گردشگری، خواستار اهتمام جدی مسئولان برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی شد و یادآور شد: صنعت گردشگری اشتغال، درآمدزایی و توسعه سرزمینی را به دنبال خواهد داشت.