رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع ۷۵۰ تن گوشت و مرغ منجمد در این استان خبر داد و گفت: ۵۰۰ کیلو گوشت منجمد و ۲۵۰ کیلو مرغ منجمد در بازار گیلان توزیع شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،صالح محمدی در گفتگویی با اشاره به فرا رسیدن سال نو و قرارگیری در آستانه ماه رمضان، اظهار کرد: تأمین امنیت غذایی از اولویت‌های مهم و اساسی جامعه است.

وی با اشاره به به اهمیت تشکیل ستاد تنظیم بازار در گیلان، افزود: قرارگاه امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار در گیلان بسترهای امنیت بخشی و آرامش بازار را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع ۵۰۰ تن گوشت منجمد در بازار این استان خبر داد و اضافه کرد: این مقدار گوشت منجمد با قیمت ۱۵۰ هزار تومان و ۲۵۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۴۵ هزار تومان در گیلان عرضه می‌شود.

محمدی ادامه داد: عرضه گوشت و مرغ منجمد که از یک ماه پیش به صورت هوشمند در گیلان شروع شده تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر تشدید بازرسی‌ها در بازار، افزود: بازدیدهای مشترکی توسط بازرسان جهاد، اصناف، صمت و اماکن و دیگر دستگاه‌های نظارتی از عملکرد بازار صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از ۴۵ گشت مشترک در بازارهای این استان خبر داد و اضافه کرد: با مشاهده هر گونه تخلف، گرانی و کم فروشی در بازار برخورد جدی و قاطع می‌شود.

محمدی با اشاره به نقش نظارتی مردم از بازار، بیان کرد: مردم تخلفات، گران فروشی و کم فروشی در بازار را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش دهند.