فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در گیلان گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد ۴۶۰ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان بین نیازمندان در استان توزیع شده است.

به گزارش ندای گیلان ازرشت،همزمان با هفته دفاع مقدس تعداد ۸ هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به نیت هشت هزار شهید استان امروز طی مراسمی با حضور آیت الله رسول فلاحتی و سردار محمد عبدالله پور در گلزار شهدای تازه آباد رشت در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه رزمایش مواسات اوج وفا و همدلی را در بین مردم‌به نمایش گذاشته است، اظهار کرد: کرونا بسیاری از سرپرست خانوارها را به دلیل تعطیلی کسب و کار از کار بیکار کرد ولی مردم ایران مثل دوران دفاع مقدس با وفا و همدلی پای کار آمده و با کمک‌های مومنانه وفا و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به توزیع بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در طی این مدت در گیلان گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد ۴۶۰ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان بین نیازمندان در استان توزیع شده است.