فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه در طول هفته دفاع مقدس ۱۰۰ برنامه در این شهرستان اجرا می شود از توزیع ۴۰۰ بسته حمایتی به نیابت از جانب شهدا به دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از فومن ، سرهنگ حمید جانباز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سپاه ناحیه شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور حماسه مردم ایران در مقابل استکبار جهانی بوده که افتخارات بسیاری برای ایران اسلامی به دنبال داشته است.

سرهنگ جانباز با بیان اینکه ملت ایران در دفاع هشت ساله نشان دادن که خواستار تجاوز و تعرض به همسایگان خود نیست، افزود: ملت ایران در دفاع از هویت ملی و آرمان‌های دفاع مقدس ایستادگی می‌کنند و برای جهانیان درس آموز خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان در همه عرصه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و تبلیغی علیه انقلاب، نظام و ملت ایران فشار وارد کردند، تأکید کرد: دفاع مقدس اراده و خواست ملت ایران را به دشمنان نشان داد.

وی در ادامه به درخواست چین برای دریافت تجربه‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزهای خود اشاره و آن را نشان دهنده قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: ابعاد دفاعی جمهوری اسلامی با گذشت زمان بیشتر خود را به نمایش می گذاردو

سرهنگ جانباز با اشاره به برنامه‌های پیش بینی برای هفته دفاع مقدس در شهرستان فومن، افزود: در هفته دفاع مقدس امسال با شعار ماپیروزیم  بیش از ۱۰۰ برنامه توسط ادارات، پایگاه مقاومت و مساجد اجرا می شود که صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در مقابل دفتر امام جمعه نخستین برنامه این هفته است.

وی برپایی عکس، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی، اجرای طرح های جهادی و محرومیت‌زدایی، اهدای ۴۰۰ بسته‌ لوازم التحریر به نیابت از شهدا به دانش آموزان بی بضاعت، اردوهای جهادی برای ساختن مسکن محرومین و راه اندازی ۱۶ صندوق قرض الحسنه در سطح مساجد، نشست‌های بصیرتی و مسابقات ورزشی، کارگاه‌ مهارت زندگی و شب شعر و روایت خاطرات از مهم‌ترین برنامه های این هفته در شهرستان فومن اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن همچنین ادامه داد: در این هفته پنج واحد مسکن محروم، پل روستای سپیران، دفتر نمایندگی خبرگزاری بسیج در مجتمع شهید افتخاری افتتاح و همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع نیز برگزار می شود.