امروز در چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در استان با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان توزیع می شود.

به گزارش ندای گیلان،آیت الله رسول فلاحتی امروز در جریان توزیع چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان با تبریک روز پرستار و ولادت با سعادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: امروز در چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در استان توزیع می شود.

وی با قدردانی از تلاش تمام گروه های مردمی به ویژه جوانانی که برای کمک به نیازمندان در عرصه میدانی تلاش می کنند، افزود: مواسات و کمک مومنانه در ایام کرونایی به خانواده های نیازمند قابل ستایش است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مواسات، کمک مومنانه و خیرخواهانه ارزش است، تصریح کرد: از آغاز رزمایش مواسات، جوانان و بعضی از مدیران تلاش سودمندی در راستای کمک مومنانه انجام دادند.

آیت الله فلاحتی، تحریم های ظالمانه و نبود نظارت را سبب گرانی کالای مصرفی مردم عنوان کرد و یادآور شد: نظام اسلامی در تلاش است آسیب ها ایجاد نشود و در این راستا کمک های خیرخواهانه با همکاری گروه های مردمی در اختیار خانواده های آسیب پذیر قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا تا از بین رفتن این ویروس در جامعه ادامه دارد، بیان کرد: اگر چه تاکنون نتوانستیم آنگونه که باید به خانواده های آسیب دیده از کرونا کمک کنیم اما متولیان امر در این زمینه در تلاش هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش پزشکان و پرستاران برای نجات بیماران به ویژه بیماران کرونا در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: به همه مسئولان کشوری و استان سفارش می کنم کارانه پرستاران را که در عرصه میدانی تلاش می کنند، بپردازند.

در چهارمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با همکاری گروه های مردمی با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا همزمان با میلاد حضرت زینب(س) در نقاط مختلف استان انجام شد.