مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان گفت:یکصد بسته معیشتی با هماهنگی مجمع خیرین گیلان، توسط موسسه بین المللی آبشار عاطفه ها شعبه گیلان تهیه و با مشارکت قرارگاه جهادی میرزا کوچک خان و مرکز نیکوکاری و کارآفرینی صاحب الزمان (عج) دهستان پیرکوه و بین مردم کم برخوردار روستاهای بخش دیلمان توزیع شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،دکتر هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین گیلان گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان یکصد بسته معیشتی بین مردم نیازمند و کم برخوردار روستاهای بخش دیلمان شهرستان سیاهکل توزیع شد

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان با اعلام این خبر گفت: پیرو فراخوان مجمع خیرین گیلان مبنی بر نیاز مردم روستاهای کم برخوردار دیلمان، موسسه بین المللی آبشار عاطفه ها نسبت به تهیه و تامین یکصد بسته معیشتی اقدام کرد.

تحریری نیک صفت افزود: این بسته ها شامل، برنج، چای، قند و شکر، رب، ماکارانی، پنیر، حبوبات و ادویه جات بوده است.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان با اشاره به ارزش ریالی این بسته ها اظهار کرد: هر کدام از این بسته ها به ارزش ۵ میلیون ریال و جمعا ۵۰۰ میلیون ریال است.

تحریری نیک صفت گفت: این بسته ها با هماهنگی مجمع خیرین گیلان و با مشارکت قرارگاه جهادی میرزا کوچک خان و مرکز نیکوکاری و کارآفرینی صاحب الزمان (عج) دهستان پیرکوه توزیع شد.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان، ماه رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی و بصیرت افزایی دانست و افزود: ماه رمضان ماه پر برکتی است که بزرگان دین اسلام همواره بر اهمیت و جایگاه والای آن تاکید کرده‌اند و مسلمانان را به بهره گیری از برکت ها و فضیلت‌های بی شمار ماه میهمانی خدا سفارش کرده‌اند.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت با بیان اینکه در دین مبین اسلام به امر مواسات سفارش شده است و یکی از فلسفه‌های مهم روزه‌داری در ماه مبارک رمضان را دستگیری از فقرا و نیازمندان و کمک به آن‌ها خواند و گفت: مقام معظم رهبری در همین ایام سخت شیوع ویروس منحوس کرونا دستور دادند، مواسات و کمک به محرومان و نیازمندان در دستور کار قرار گیرد و دیدیم که مشارکت مردم در این امر چقدر ارزشمند بوده است

شایان ذکر است؛ بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در ماه مبارک رمضان ۱۳۸۰ و در راستای اعتلای سیره عملی امیر المومنان حضرت علی (ع) و با توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و با عنایت حضرت حق به پشتوانه ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) تاسیس شد.

این خیریه از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاههای تخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها امور شعب گیلان به مدیریت زهرا بسام از خیریه ها فعال در استان است، که فعالیت های ارزشمند خیرخواهانه و عام المنفعه جهت کمک به افراد نیازمند جامعه انجام می دهد.