مدیرکل تعاون روستایی گیلان با بیان اینکه توزیع میوه شب عید با هدف تنظیم بازار در استان گیلان انجام می‌شود گفت: برای توزیع میوه شب عید ۵۲ مرکز در سراسر گیلان در نظر گرفته شد.

به گزارش ندای گیلان،تیمور رنگیدن با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه از 24 اسفند ماه توزیع میوه شب عید در گیلان آغاز می‌شود اظهار داشت: تا دو روز دیگر پخش و توزیع میوه شب عید در گیلان آغاز می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان گیلان با بیان اینکه برای توزیع میوه شب عید 52 مرکز در سراسر گیلان در نظر گرفته شده است افزود: توزیع میوه شب عید در استان گیلان با هدف تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان گیلانی برای تهیه میوه شب عید انجام می‌شود.

رنگیدن با تاکید بر اینکه سازمان شبکه روستایی به وسیله شبکه‌های تعاون روستایی بالغ بر 700 تن پرتقال تامسون درجه یک را از منطقه شرق گیلان تامین کرده و در سطح استان توزیع می‌کند خاطرنشان کرد: 500 تن سیب قرمز و زرد از استان آذربایجان غربی برای توزیع در استان گیلان تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه میوه‌های مذکور در سردخانه‌های موجود در استان نگهداری می‌شود بیان کرد: از 24 اسفند ماه با مصوب شدن قیمت میوه‌های مذکور و با استفاده از شبکه‌های تعاون روستایی سراسر استان، میوه‌های شب عید در گیلان توزیع می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی گیلان با بیان اینکه توزیع میوه‌ها حداقل تا پایان اسفند ماه در استان گیلان ادامه دارد تصریح کرد: توزیع میوه شب عید در شهرستان رشت تا 15 فروردین ماه ادامه داشته و هیچ مشکلی درخصوص تامین میوه شب عید در استان وجود ندارد.