منتظری گفت: هرکیلو مرغ سردخانه ای به قیمت 5700 ، گوشت منجمد به قیمت23500 و شکر به قیمت 2855 تومان در فروشگاه ها در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ندای گیلان،علی منتظری با اشاره به لزوم نظارت بر بازار عرضه کالا در ماه ضیافت الهی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارتی به صورت ویژه در بازار و مکان‌های عرضه کالای گیلان به اجرا در می آید.
وی با بیان اینکه اجرای طرح مذکور با مشارکت بازرسان این سازمان، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی است، افزود: با برنامه ریزی انجام شده بازرسان در بازار و مکان‌های مختلف عرضه کالا حضور می یابند و اگر مردم با مراجعه مستقیم به آنها و یا با شماره ۱۲۴ هر گونه تخلف را گزارش دهند بلافاصله به شکایت آنها رسیدگی می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان راه‌اندازی گشت‌های مشترک را از دیگر اقدامات این سازمان برای نظارت بر بازار استان عنوان کرد و ادامه داد:  پس از تشکیل پرونده تخلف شکایت مردمی در تعزیرات حکومتی نیز به سرعت بررسی خواهد شد.
وی درباره تفاوت قیمت فروشندگان کالا تصریح کرد: تفاوت قیمت عوامل مختلفی دارد و ممکن است فروشنده‌ای خرید قبلی داشته باشد که این موضوع ملاک تفاوت قیمت نیست و برای کالایی که فروخته می‌شود حتماً باید فاکتور ارائه داده شود در غیر اینصورت مردم باید گزارش دهند.
وی خاطر نشان کرد: نرخ گذاری در خصوص اقلام پرمصرف سبد خانوار در شهرستان های سطح استان توسط کمیته نرخ گذاری کمیسیون نظارت همان شهرستان ها با رعایت ضوابط و شرایط درجه بندی، جهت اجراء به واحدهای صنفی اعلام می شود که هرکیلو مرغ سردخانه ای به قیمت 5700  ، گوشت منجمد به قیمت23500 و شکر به قیمت 2855 تومان در فروشگاه ها در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: اعلام دستورالعمل نرخ گذاری براساس درجه بندی  در سطح استان،  به واحدهای صنفـی توسط اتحادیه های مرتبط  و با همکاری اتاق اصناف ابلاغ شده است.
منتظری بر رعایت قیمت های مصوب از سوی واحدهای صنفی تأکید کرد و گفت: با متخلفین برابر قانون نظام صنفی و تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد. لذا لازم است صاحبان صنوف با روزه گذاران در ماه مبارک مسامحه مطلوب و رعایت انصاف را داشته باشند.

وی در پایان از کسبه و صاحبان صنوف مختلف ، ضمن حفظ آرامش بازار ، مساعدت با مصرف کنندگان در ماه ضیافت الهی را خواستار شد و اعلام کرد؛ در صورت محرز شدن تخلفات صنفی با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.