تمامی اصحاب رسانه و دست اندرکاران و نخبگان حوزه های مختلف کشور باید در جهت هرچه باشکوه تر شدن انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، نشست توجیهی و بصیرتی خبرنگاران  ندای گیلان در در دفتر این پایگاه خبری برگزار شد.

مجتبی بشری ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان(عج) و تبریک روز سربازان گمنام به تمامی نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت؛ یکی از افتخارات شیعه که لرزه بر اندام تمامی دشمنان ایران اسلامی، مخصوصاً استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل انداخته است انتظار فرج است.

وی انتظار را کلید واژه امید به رسیدن تمامی خوبی ها دانست و بیان داشت؛ توسل به حضرت ولی عصر(عج) در تمامی امور و مخصوصاً ایستادگی و مقاومت در برابراستکبار جهانی و عبور از پیچ تاریخی انقلاب  باید در سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.

مدیرمسئول پایگاه خبری ندای گیلان همچنین با اشاره به از خودگذشتگی ها و جانفشانی های پنهان و بی نام و نشان نیروهای وزارت اطلاعات گفت؛ برادران و فرزندان بی آلایش و از نام گذشته ایران عزیز در وزارت اطلاعات شبانه روز از نام و خواب خود گذشته اند تا ما بتوانیم آزادانه در این کشور قلم و قدم زده و زندگی کنیم.

وی با اشاره به اوضاع اسفبار منطقه خاورمیانه که توسط استکبار جهانی تحت تجاوز و جنگ و خونریزی قرار گرفته و ناامن  شده افزود؛ امروز ایران عزیزو مقدر اسلامی با توان نظامی و دفاعی و تلاشهای شبانه روزی نیروهای امنیتی و سربازان گمنام به مانند کشتی آرامی است که در دریای طوفان زده حرکت کرده و سرنشینان آن کشتی که مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی هستند در آرامش و امنیت بسر می برند.

وی سخنرانی بسیار مهم مقام معظم رهبری و تاکید بر مقاومت و ایستادگی دربرابر استکبار جهانی را یکی از دلایل اصلی تشکیل جلسه مذکور دانسته و بیان داشت؛  توجه دقیق و بدون دخل و تصرف به فرمایشات و کلید واژه های مقام معظم رهبری، خصوصاً در امور مهم انتخاباق ت باید سرلوحه کار همگان باشد.

وی فصل الخطاب بودن فرمایشات مقام معظم رهبری را به خبرنگاران خود در گیلان متذکر شد و بیان داشت؛ در تمامی شهرستانها و حوزه های فعالیتی خود باید با درنظر گرفتن خطوط قرمز و عدم هزینه تراشی برای نظام  و سوء استفاده معاندان و رسانه های بیگانه، ضمن توجه جدی به عملکرد و گفتار و نوشتار خود کمک حال نیروهای امنیتی بوده و از هرگونه عمل به زحمت انداختن آنان پرهیز نمایند.

بشری تصریح کرد: بر خلاف گفته معاندان  و ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده ملت ایران، نیروهای امنیتی حافظ مال و جان و ناموس مردم ایران هستند که مصداق بارز آن آزادی و امنیت تمامی مردم ، بخصوص بانوان در اقصی نقاط کشور است.

مدیرمسئول پایگاه خبری ندای گیلان توجه به مر قانون و رعایت خطوط قرمز توسط همگان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تمامی اصحاب رسانه و دست اندرکاران و نخبگان حوزه های مختلف کشور باید در جهت هرچه باشکوه تر شدن انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنند.

وی بااشاره به اینکه مردم باید به شورای نگهبان در خصوص احراز و یا عدم احراز کاندیدای ریاست جمهوری اعتماد داشته باشند، افزود؛ در برخی از موارد شاید مردم پوسته رویی برخی افراد را بشناسند، اما مسائل پشت پرده ای توسط برخی نامزدها وجود داشته که قابل بیان نبوده و کشور را به سمت تباهی می کشاندند که منتج به عدم احراز صلاحیت آنان گردیده است.

بشری قهر با صندوق های رای را  به مثابه خود زنی خود فرد دانست و بیان داشت؛ اگر ما در پای صندوق های رای حضور پیدا نکنیم قطعاً کسی انتخاب خواهد شد که از جهات مختلف اصلا مورد قبول ما نبوده و چهار سال باید طبق سیاست های او کشور اداره گردد.

وی با اشاره به اینکه در این صورت اولین کسانی که بیشترین ضرر را متحمل خواهند شد خود مردم هستند افزود؛ همه ما باید با بصیرت کافی  احساسات و افراط و تفریط را کنار زده و عقلانیت را مورد انتخاب خود قرار دهیم.

بشری خطاب به نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت؛ چشمهای تیز بین رسانه ها در حال رصد تمامی رفتارهای آنان است و نامزدها باید ضمن تلاش برای پرشورتر کردن انتخابات و افزایش مشارکت عمومی، رعایت خطوط قرمز نظام را مدنظر خود قرار دهند.