شرکت آب و فاضلاب استان در تامین محلول ضدعفونی کننده معابر شهری با شهرداری رشت همکاری می کند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،در نشستی که بین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با رئیس شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، طرفین توافق کردند که شرکت آب و فاضلاب استان در تامین محلول ضدعفونی کننده معابر شهری با شهرداری رشت همکاری و تعامل کند.

در این نشست اسماعیل حاجی پور با اشاره به اهمیت ضدعفونی کردن معابر شهری با محلول مناسب در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: شهرداری رشت از نیروها و امکانات مناسب و کافی برای انجام این کار برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به توانمندی نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و کارگران خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند گفت: اگر شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در زمینه تامین محلول ضدعفونی کننده با مدیریت شهری مشارکت و همکاری نمایند این کار با سرعت عمل و دقت بیشتر انجام می شود.

در این نشست همچنین مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان قول مساعد برای تامین محلول ضدعفونی لازم را به اعضای حاضر در جلسه داد.

وی گفت: شهرداری رشت می تواند روزانه ۱۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده با غلظت ۷۰۰۰ppm از این شرکت تحویل بگیرد.

همچنین در این نشست مقرر شد تا سیستم ضدعفونی آب ژاول رشت با ظرفیت ۵ هزار لیتر توسط شرکت آب و فاضلاب استان خریداری شده و پس از راه اندازی توسط شرکت سازنده دستگاه در اسرع وقت اقدامات لازم برای تولید محلول و تحویل به شهرداری رشت در جهت استفاده برای ضدعفونی صورت پذیرد.

شایان ذکر است در این نشست همچنین محمدحسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت، علیرضا حاجی پور رئیس سازمان مدیریت پسماند های شهرداری رشت، بابک رمضانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت و جمعی دیگر از مدیران شهری حضور داشتند.