ریحانی گفت:به ده نوعروس هریک به مبلغ پنج الی ده میلیون تومان در قالب جهیزیه از طرف این موسسه خیریه اله نور امامت اهداء شد

به گزارش ندای گیلان، شیرین ریحانی مدیرعامل موسسه خیریه الهه نور امامت رشت با تبریک سالروزمیلادپرنور حضرت فاطمه زهرا س و فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: به ده نوعروس هریک به مبلغ پنج الی ده میلیون تومان در قالب جهیزیه از طرف این موسسه خیریه اهداء شد تا این نوعروسان راهی خانه بخت شوند .
وی با بیان اینکه موسسه خیریه الهه نور امامت با هدف خدمت رسانی به زنان سرپرست خانوار ، دانش آموزان یتیم و بی بضاعت و کمک به ازدواج جوانان نیازمند تاسیس شده است افزود: همه تلاش ما این است که بتوانیم با سروسامان دادن کمک های مردمی با درنظر گرفتن اولویت نیازمندیها ، این کمک ها را در کوتاهترین زمان به دست محرومان برسانیم.
ریحانی تصریح کرد : خداوند متعال بارها در قرآن کریم ما را به احسان و انفاق سفارش کرده است و امیدواریم همه ما بتوانیم با تاسی از قرآن کریم و سیره اهل بیت علیهم السلام در جهت کمک به همنوعان و نیازمندان گامهای مؤثرتری برداریم .
مدیرعامل موسسه الهه نور امامت رشت به فرارسیدن سال نو و ایام نوروز باستانی نیز اشاره کرد و از همه مردم خیر و نیکوکار گیلان خواست تا در حد توان خود به نیازمندان کمک کنند تا آنها هم بتوانند با شادی و نشاط سال جدید به پیشواز سال نو بروند.
ریحانی در پایان گفت: موسسه خیریه الهه نور امامت رشت فعالیت های گسترده ای را در جهت خدمت رسانی به نیازمندان در طول سال انجام داده است که در گزارشات بعدی به سمع و نظر هموطنان عزیز خواهد رسید.