بعد از آن شنیده شد که مدیرافراطی یکی از سایت های خبری که مدتی نیز در نزدیکی برخی اعضای شورای شهر برای دریافت وام آفتابی می شد، سعی دارد اجرای این طرح را بر عهده بگیرد.

به گزارش ندای گیلان: بعد از آن شنیده شد که مدیرافراطی یکی از سایت های خبری که مدتی نیز در نزدیکی برخی اعضای شورای شهر برای دریافت وام آفتابی می شد، سعی دارد اجرای این طرح را بر عهده بگیرد.
چندی پیش بود که بحث اجرای پروژه ارتقای سلامت شهروندان در صحن علنی شورا مطرح و یکی از ناطقین جلسه شورا از شهرداری خواست تا ضمن توجه به اقشار آسیب پذیر، موضوع سلامت پاکبانان، تاکسیرانان و بازنشستگان شهرداری را در نظر داشته باشد.
در این راستا دکتر رضا جمشیدی در مدت عضویت خود در پارلمان محلی شورا، در خصوص طرح پایش سلامت گفت: این طرح در دستور ویژه دولت قرار گرفته و از پروژه‌های موفق دولت است و ما باید با الگوسازی آن را برای شهروندان پیاده کنیم.
رئیس سابق شورای شهر رشت ادامه داد: از محل تسهیلات بیمه تکمیلی طرح را ابتدا برای کارمندان شهرداری اجرایی و سلامت آنان را پایش کنیم و در مراحل بعد این طرح را برای کل شهروندان شهر رشت اجرایی کنیم.
بعد از آن شنیده شد که مدیر لُمپن یکی از سایت های خبری که مدتی نیز در نزدیکی برخی اعضای شورای شهر برای دریافت وام آفتابی می شد، سعی دارد اجرای این طرح را آن هم با دریافت مبلغی بیش از 250 میلیون تومان بر عهده بگیرد!
پس از انتشار این حرف و حدیث ها، برخی رسانه ها در فضای مجازی در مطالبی خواستار بازرسی نهادهای نظارتی بر چگونگی اجرای طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری به جهت پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی شدند و خواستند تا اگر قراردادی در این زمینه منعقد شده، به واکاوی دقیق آن در مواردی همچون مبلغ قرارداد، چگونگی انتخاب پیمانکار و… بپردازند.
اما اظهارات دانش، مدیر اداری شهرداری رشت در این رابطه بر تناقضات طرح پایش سلامت کارکنان می افزاید.
دانش در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین می گوید: “در رابطه با طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و فعلا در دست بررسی است.”
وی می افزاید: “طرح مذکور جزو برنامه هایی است که در سال جاری ارائه می شود و در ردیف بودجه پیش بینی شده است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.”
علی رغم اینکه تصور می شد این طرح اجرایی خواهد شد، حالا اظهارات دانش مدیر اداری شهرداری رشت بیش از پیش بر ابهامات این طرح افزوده است./خزر آنلاین