نماینده رودسر گفت: نمایندگان علاقه‌مند هستند که در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شرکت کنند و در جریان امور در شهرستانها و حوزه انتخابیه خود قرار گیرند .

به گزارش ندای گیلان،اسدالله عباسی رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم شهرستان رودسر  و املش هدف از برگزاری  نشست مشترک با سازمان برنامه و بودجه گیلان را شفاف‌سازی توزیع اعتبارات دانست و عنوان کرد: نمایندگان علاوه بر تخصیص اعتبارات باید پیگیر تحقق آن نیز باشند. لذا از فرمانداران می خواهیم اقدامات و پروژه‌های اجرایی شده در شهرستان‌ها را ارائه دهند و قبل از تصویب پروژه‌ها با نمایندگان مشورت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات در شهرستان‌ها باید کاملاً تحقق پیدا کند گفت: کسری اعتبارات بودجه 95 شهرستان‌هایی که در پروژه های عمرانی پیشرفت داشته‌اند از طریق مجمع پیگیری خواهد شد.

عباسی خواستار ارائه نحوه توزیع اعتبارات با توجه به شاخص‌های سازمان برنامه و بودجه به نمایندگان نظیر پیشرفت پروژه‌های عمرانی شد و خاطرنشان کرد: نمایندگان علاقه‌مند هستند که در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شرکت کنند و در جریان امور در شهرستانها و حوزه انتخابیه خود قرار گیرند .