سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر بکارگیری همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم، افزود؛ حضور میدانی در میانه مردم و توجه جدی به تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری مجموعه فرمانداری می باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حمید رضا امام پناهی در اولین نشست کاری خود با معاونین و کارشناسان فرمانداری رشت، گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات و فرمانداری را بسیار لازم و ضروری می دانم چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند و در همین راستا وظیفه داریم در اسرع وقت به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به آسیب وارده به اعتماد مردم افزود؛ بایستی با نصب العین قرار دادن شعار ما می توانیم و تلاش شبانه روزی در مسیر پیشبرد اهداف دولت مردمی ایران قوی و رضایت حداکثری مردم گام برداریم.
دکتر امام پناهی جایگاه خدمت در شهرستان رشت را بسیار حساس و مهم دانست و افزود: با توجه به مرکزیت شهرستان رشت و داشتن ظرفیت های ارزشمند اقتصادی،فرهنگی، اجتماعی و … بایستی تلاش کارکنان دستگاه های اداری و خاصه مجموعه فرمانداری در این شهرستان دو چندان و در مسیر ارایه خدمت به مردم الگو باشند.
وی با اشاره به نگاه دولت سیزدهم به داخل کشور و حضور عزتمندانه در مذاکرات، تصریح کرد: در مسیر پیشرفت و ایجاد تحول هیچگونه بن بستی وجود ندارد و ضرورت دارد با استفاده از ظرفیت های ارزشمند موجود در کشور در مسیر پیشرفت و تحول ایران اسلامی گام برداریم.
مقام عالی دولت در مرکز استان تغییر و تحولات در دولت ها را طبیعی خواند، تاکید کرد: برنامه محور بودن تصمیمات و اقدام بهنگام در جهت تحقق اهداف برنامه ای در رویکرد معاونین و بخشداران و کارکنان فرمانداری مورد توجه قرار گیرد.