مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت:94 درصد روستاهای این استان از نعمت گاز بهره مند هستند و این استان به عنوان یک استان سبز شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،جمشید ظهیری صبح امروز در افتتاح طرح گاز رسانی به 80 روستای گیلان که باحضور وزیر دفاع ، استاندار گیلان و فرماندار رشت در بخش سنگر این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک  دهه مبارکه فجرگفت: گازرسانی به تمام روستاهای گیلان انتظار همه  مردم است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به با کمک مجلس کمک و با همت وزیر نفت گامی بزرگی را در گازرسانی برداشت: اظهار کرد: طی سه سال 70 هزاز خانوار روستایی گیلان از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی افزود:گازرسانی به هزار و 13 روستا تا پایان سال 93  به طول انجامید.
ظهیری با بیان اینکه تمامی مناقصات این شرکت بصورت عمومی برگزار شده و اولین کلنگ آغاز طرح در سال 94  به زمین زده شد اظهار کرد:در این طرح سه هزار کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفت.
وی با تصریح براینکه این طرح امروز در همه جای ایران موفق بوده است گفت: تا پایان سال 96 کلیه روستاهای بالای 20 خانوار گیلان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه  همدلی و همکاری تمام ادارات استان موجب تحقق این موفقیت شد:کارگروه گاز با مدیریت استاندار گیلان و معاون عمرانی اداره و با یکپارجه سازی و هماهنگی بین سازمانی موجب تسریع روند کار شد.
وی با اشاره به اینکه کارگروه گاز گیلان یک حرکت نوین بود و در استانهای دیگر هم الگو شد اظهار کرد: 94 درصد روستاهای گیلان گاز دارهستند و استان گیلان یک استان سبز است.
ظهیری با بیان اینکه در فاز دوم علمیات اجرایی را در  186 روستا گیلان آغاز کردیم تا بتوانیم در سال آینده این پروژه ها را انجام دهیم گفت:
تا الان360 میلیارد اعتار تخصیص داده شده که این مهم مرهون تلاش دولت تدبیر و امید هست.