سید کاظم دلخوش به همراه مدیرکل ورزش و جوانان بر سر تمرین تیم دسته یکی سپید رود رشت حضور یافت و از بازیکنان و کادر فنی و هواداران این تیم دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت، سید کاظم دلخوش به همراه مدیرکل ورزش و جوانان بر سر تمرین تیم دسته یکی سپید رود رشت حضور یافت و از بازیکنان و کادر فنی و هواداران این تیم دلجویی کرد.

حضور دلخوش در ورزشگاه عضدی رشت که با تشویق تماشاگران سپیدرود همراه بود شور و شعفی را در بین بازیکنان و هواداران ایجاد کرد.

تماشاگران سپید رود با حلقه گل به استقبال نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی رفته و حمایت وی را از تیم ریشه‌دار سپیدرود خواستار شدند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این حضور گفت: خوشحالم که مردم گیلان با تیم‌های قدیمی خود همراهی می‌کنند.

وی افزود: سپیدرود یکی از تیم‌های قدیمی استان گیلان و از افتخارات گیلان است و جوانان بسیار خوب و ارزشمند در تیم سپید رود از سال‌های گذشته تلاش کردند در عرصه ورزش و برای گیلان افتخار آفرینی کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کشور و استان باید به این تیم توجه ویژه داشته باشند و توجه به تیم‌های دیگر گیلان از قبیل ملوان و داماش که افتخار استان هستند ضروری است.

وی بیان کرد: علاقه‌مند به ورزش و فوتبال هستم و افتخار می‌کنیم که جوانان در جهت ارتقاء سطح جایگاه ورزش استان گیلان در حال تلاش هستند.

دلخوش تصریح کرد: استخدام قهرمانان ورزشی باید به صورت قانون در مجلس درآید و دولت‌ها در این باره جزیره‌ای عمل نکنند.

وی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای ارتقاء جایگاه ورزش گیلان و حمایت از تیم سپید رود به کار خواهم بست.